mooi weer maar slecht gegeten - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Wilma Bijkerke - WaarBenJij.nu mooi weer maar slecht gegeten - Reisverslag uit Cala d'Or, Spanje van Wilma Bijkerke - WaarBenJij.nu

mooi weer maar slecht gegeten

Blijf op de hoogte en volg Wilma

13 September 2015 | Spanje, Cala d'Or

Vandaag hebben we prachtig weer gehad en we zijn al wat verkleurd. vanavond gingen we ergens eten en we hebben de smerigste spaghetti ooit gegeten. spaghetti met knoflookmayonaise en suiker. bah mijn maag draait nog steeds als ik eraan denk. we hebben de avond afgesloten met de jersey boys. leuk stel.

  • 14 September 2015 - 01:12

    Wilma Bijkerke:

    Mensen het is echt een klote site geworden. Hoe meer ze er aan werken des te slechter wordt hij. Dus ik hoop dat alles overkomt bij iedereen.

  • 14 September 2015 - 02:59

    Wendy:

    Jou spaghetti is ook wel heel erg lekker. Hopelijk zijn er wel andere restaurantjes waar jullie lekker kunnen eten. Zal wel goed komen =) Mijn weekend zit er ook weer op. Morgen gaan we er weer tegen aan zodat ik sneller kan komen. Ik ga lekker slapen. Fijne dag morgen en we appen wel weer. Lovejullie xxxx

  • 14 September 2015 - 08:20

    Jenna:

    Alles komt hier goed over hoor, alleen de zon niet jammer genoeg

  • 14 September 2015 - 08:25

    Jenna:

    Mm mijn reactie kwam niet helemaal door zie ik. Zo te zien en te horen hebben jullie het goed naar je zin en als je een keer echt goed wil eten, kun je nog altijd zelf de keuken in mam

  • 14 September 2015 - 13:44

    Jenna:

    Bailey had uiteindelijk toch ook honger gekregen en eet nu iedere dag zijn bak leeg. Fijne dag vandaag met hopelijk veel zon, dat maakt toch veel goed hè? Ik denk aan jullie terwijl ik hier op kantoor zit;) Liefs xx Jenna

  • 15 September 2015 - 01:43

    Nancy En Dennis:

    Zo te horen komt het met het weer wel goed daar! :)
    We sturen het zonnetje wel jullie kant op als wij hier gaan hihi.
    Dan moeten wij toch weer aan het werk.
    Geniet er maar lekker van en opzoek gaan naar een goede kok is lastig als je zelf van die wereldgerechten maakt

  • 27 September 2015 - 11:37

    Antoon Cranenbroek And Liesbeth:

    Lekker ontbeten, dan douchen, tandenpoetsen en haren kammen
    Dadelijk even hardlopen dan met de motor weg.
    Hier is het nu lekker zonnig weer, 18 graden.

    groetjes. AntoonLiesbeth XXX Toedeloe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala d'Or

Wilma

We gaan op 09-09-2015 heerlijk 3 weekjes weg Langs deze weg zullen wij jullie van alles laten weten en laten zien.

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1952

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 30 September 2015

Spanje

Landen bezocht: