vanmorgen aangekomen - Reisverslag uit Mallorca, Filipijnen van Wilma Bijkerke - WaarBenJij.nu vanmorgen aangekomen - Reisverslag uit Mallorca, Filipijnen van Wilma Bijkerke - WaarBenJij.nu

vanmorgen aangekomen

Door: Wilma en nico team

Blijf op de hoogte en volg Wilma

09 September 2015 | Filipijnen, Mallorca

De vlucht ging snel en goed. Alleen hij schommelde wel heel erg net voor de landing.
We hebben vandaag wat rond gekeken en het is een super leuk centrum en gezellig. Mooi apart/hotel complex. Alles van 1 eigenaar dus we mogen gebruik maken van 4 zwembaden. Echt super hier en wij houden het wel 3 weken vol. Vandaag is nico door 3 bedrijven gebeld om te rijden pffffffffffff ben ik blij dat we op een eiland zitten. Hij is nu 3 weken van mij.

• 14 September 2015 - 02:45

Hihi, leuke foto

• 14 September 2015 - 02:46

Mallorca

• 14 September 2015 - 02:49

Wendy:

Gelijk hebben jullie, lekker genieten van elkaar en Mallorca.. Even geen varkentjes of vrachtwagens. Fijne vakantie hebben jullie verdiend!

Xxxx Wendy
    P.S. nu snap ik hoe het werkt :p hahah

Xxxx