vandaag somber weer - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van Wilma Bijkerke - WaarBenJij.nu vandaag somber weer - Reisverslag uit Cala Egos, Spanje van Wilma Bijkerke - WaarBenJij.nu

vandaag somber weer

Blijf op de hoogte en volg Wilma

10 September 2015 | Spanje, Cala Egos

het weer was niet best maar wij genieten toch. heerlijk gewandeld en boodschappen gedaan. rond gekeken en nu lekker eten bij old west. morgen schijnt de zon. yehhhhh??

• 10 September 2015 - 22:38

Antoon:

Ja hoor lieve mensen. Ik heb ook wat nieuws vandaag weer een boete binnen gekregen. 13 km te hard met de motor in Venray op Zondag-05-07...113.00 Euro (Belachelijk)..Hier is alles verder normaal.

Gegroet Antoon en Liesbeth uit een zonnig Bakel..

• 11 September 2015 - 14:06

Paul En Jenna:

Dat eten zag er goed uit! Hier was het gisteren gelukkig wel mooi weer (voor Nederlandse begrippen) en vandaag nog zelfs iets beter. Hopelijk bij jullie ook? Ik ben nu lekker een middagje vrij vanwege de beurs zondag en ga zo even met Bailey wandelen.
    Geniet er van en tot de volgende ronde!

• 14 September 2015 - 02:52

Wendy:

Het ziet er echt super uit. Hier is het inderdaad best lekker weer geweest. Weinig regen en redelijk wat zon. Kan ik lekker opwarmen voor 4 maandjes Mallorca hihi. Fijn dat jullie het goed hebben daarzo.

Xxx